vilken dag

:S

allt känns B ..
upp och umgås med Max och Tea innan Max skulle till dagis och Tea till mormor/mamma :)
påvägen in tänds självklart oljelampan! äckelbil känns de som just nu..fyy
efter ja dumpat Tea hos mamma så skulle jag iväg och jobba ..så då börjar jakten på parkering då :/
brukar ställa mig vid busstation och åkte dit men de var de fullt..så tänkte jag kan ju ställa mig vid viken alla talar om..eeehm jaa de va fullt där med..+ att jag vet ju fan inte hur ja får parkera eller ej..fattar ju trögt!
så nej de gick ju inte de heller så åker till centralstation och ställer mig..men de är ju inte gratis precis..jobbar ju ändå från 11.30-21.15 och de kostar 8 kr/timme.. usch..
DYYRT..spec när man jobbar endel..
väl parkerat så skyndar ja mig in på HM och shoppa en klänning som ja får prova imorrn.. :) kul..
jaa..och så jobba då..tror ja gjorde fel hela tin..och en gång rejält..jäjä..löser sig..
nu är jag hemma och vill bara lägga mig och sova och sova utan avbrott vore UNDERBAT men önsketänkande..får allt vänta tills de blir större mina dyrgripar :)
Tea hade stått i sängen när mamma kolla till henne idag när hon skulle sova middag,.sen så när hon gick in än engång..så hade hon somnat sittandes med huvudet mellan benen..aaaawww sötingen min...
själv har ja bara sett att hon stått på knäna :O hehe..
men men..mormor ska väl va först hon så klart ^^ hihi..


tack mamma för hjälpen :)

ps ni glömmer väl inte morsdag på söndag?

sov gott alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback