viiiiilken dag!!!

Startade med att lämna Max på dagis för att sen åka in och lämna Tea hos mamma så ja kunde åka till memira (ögonlaserbehandling) och kolla om ja kunde operera meeeen de ville att jag återkom om ett år :( för att jag har såppas dålig syn ..för den ändras för mck..så nu vill dom se HUUUR mck den ändras under 1 år..
ifall de skulle vara värt de för mig eller bortkastade pengar..kostar ju ändå 35.500! första provet klarade jag galant men sen..nope..jäjä..
hem till mamma och hämta Tea för att sen åka till barnenshus och kika på bilbarnstol..och hitta en som skulle kunna vara ett alternativ..ska bara testa den som jag lånat först en gång till innan ja bestämmer vilken ja ska ha..
sen åkte jag till Orrholmens fsk..för att visa bilbarnstolen som en som jobbar där ska köpa :)
trevligt att träffa nåra av dom..trivdes himla bra där faktiskt :)
men men..är ju BARA barnskötare och de ska vara förskollelärare..typiskt..
fast de gör inget jobba ikväll på pressbyrån och trivs himla bra där med :D 
blir annat sen när ja börjar jobba helt.. 75-100 % har ja väl hoppas på.. tar ju en stund att åka med..de som är så synd :/ och dryyyygt..men inge att göra åt..
och nu så sitter ja här..snart lägga mig för en ny dag imorgon :P

adjö då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback