mitt skrivande

är för mig för att ja ska kunna uttrycka mig inte för alla andra därför ja har den låst en stund...
tills ja sen känner att ja låser upp den en tid ..kanske?
svar på de :)


längtar tills på måndag då ska ja kolla synen för att göra en laserop. om de går..för de är ju inte alla som får/kan göra den..så de återstår och ser..spännande..
kostsamt men i slut ändan så är de ju avbetalt de med.. :) annars ¨så får ja ju leva med att betala linser varje månad..och att inte se bra tillräcklig..och en lins som flyttar runt sig i ögat titt som tätt..helst när man kör bil också :P

annars då?
Joo ganska lugnt..
vikten står still +/- 0 ungefär..så de är ju bra att den inte går upp iaf..
men vill ju ner de sista j*vla kgna men de vill inte dom tydligen :P
hehe


sen numera så har vi en sandlåda på baksidan..sååå sköönt!
och en mck nöjd Max!!!!
KUL!
sen blir de en gungställning med..som vi ska hämta...
hoppas den är nått att ha :) vet inte hur den ser ut eller nått..men säkert inge fel på den ..
och huvudsaken den fungerar som den ska så är ja nöjd!!! :D

har Flisan här nu med..myspys de :)
ska köra henne till mammi sen ikväll..
men innan de ska ja ner till Cissi och barnen sen på spinning :))
skönt! känns som en evighet sen ..så kommer nog bli ett jobbigt pass..men men ..kan ja ha..
HAHAH..

nej nu blire slappa innan min små godingar vaknar ..





Kommentarer
Postat av: VB

Håller tummarna du får göra op! Måste bli underbart isåfall om du får slippa linser o glasögon!

2011-05-09 @ 11:32:27
Postat av: Simone

jaaa tack :DD jaa verkligen underbart :) hoppas jag får göra den och att de blir skillnad så klart..men till de priset så borde de ju göra de som står :P

2011-05-09 @ 11:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback