hej och hå!

va länge sen de va jag bloggagde..
nästan så jag glömt hur man gör tror ja..

jag har varit inne i en period då jag absolut inte vill dela med mig av mitt händelse rika liv ;) haha
hndelserikt va de ja :P

nej men..
dop har vi haft för min lilla plutta :)
jättefint vart de och är super nöjd!!!
fanns 2 stycken som var saknade men men..kan ju inte få¨med alla heller..sen var de ju olika omständigheter..ena valde att inte komma den andra ..hm jaa..är de som de är..
meeen de va toppen trotsallt :DD¨

igår åkte Anders in med bilen som ska fixas..
motorlampan som lyser i den så nu måste vi ta tag i detta..
men inte konstigt att vi dragit oss heller..usch vilken kostnad..sen är de lite småfix på den bara..
efter de är de fritt fram för att kanske sälja den :)
spekulater finns så de är ju lugnt :P

vi är ju nämligen inne på en ny bil även om de ligger på is lite nu eftersom bilen måste fixas först..
en sak i taget sägs de ju..och en dag i taget..men de är i andra sammanhang de ;)

jobbar lite extra nu med ..
pressbyrån ..
kanske jag har skrivit om redan?
fast månaden som varit har ja inte jobbat nått men kommer att jobba lite i april iaf :)
kul!!! sen lite mer efter schema!!!!! ingen nöjdare än jag :P


nu ska jag skärpa mig med bloggandes framöver!!!

ska be min käre vän M att kanske vilja fixa nått nytt till mig :P


taget hos: atelje Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback