tidig morron..

igår vart de en väldiiiigt tidig morron här på dufvåsen för Gustafsson/Löfgrens..
för Max valde nämligen att kliva upp 3.30 :S
och ville INTE somna om på de inte ..
men inte klev vi upp då inte men va ju ändå vakna allihopp..för Tea lyckas han ju väcka när han krånglar också..
så de vart en lång dag..
lämnade han på dagis vid 9..sen drog ja in till stan för att fixa med mitt nya abonnemang som ja tecknade på tele2 comviq för 499 kr i månaden och inte en krona mer..eller hur va de?
nej så var de ju inte utan de kostade i slutändan 689 kr men de sa inte försäljaren på siba..visst hade kunnat haft kvar abonnemanget OOOOOM de va mottagning på dreten för de fanns de ju inte! så jag åkte in för att häva de och väl framme så säger han att jag är tvungen att lämna tillbaka iphonen också för att den va nu låst på tele2 ..
jag trodde ju att ja kunde ha den kvar fast bara ett nytt abonnemang men så enkelt va de ju inte..hade jag med nån laddare då?
NEEEEEJ...
så hem och hämta den och tillbaka..så de fixade sig där inne ..
ringde 3 och fixa ett nytt abonnemang med dom..så de kommer kosta samma (689 kr) meeen då MED mottagning ;)
tråkigt bara nu är att jag är tvungen att ha ett tillfälligt tele nummer..
så de ja skickade ut till er härom dagen kommer att funka först om 2-3 veckor när ja får mobilen..
och nu så har ja ett annant..och kontantkort..så ja kommer inte att kunna höra av mig på samma sätt som innan..får då blir de för kostsamt..
så nu är de bara att vänta på min kära mobil..

när ja var klar där var de en tur in på apoteket och göra min faster en tjänst och lämna de till henne för hon var hos Sabbe.. kul att se dom :)
sen hem och hämta Max på dagis..och han blev så glad :*

när klockan blev 17 så var ja redo för ett arbetspass på pressbyrån för inventering :S blääääk...
sluta 23.30.. och var väl hemma vid 23.55 tror ja..sen bara borsta tänderna och bums i säng..och upp idag 05.45..och nu så sitter jag och Max i soffan och tittar på teletubbies..
sen blir de dagis för Max mellan 10.30-15.45 ca..kanske blir lite tidigare.. Anders som hämtar.. för ja ska jobba mellan 11.30-17.30.. GÖTT¨!
imorrn blir de också ett pass :P
hehe 15-19.15 ..men skönt att få de där kronorna :)
ävon om de tar slut dirr..:P


ne nu blir de slapp,..med en kopp kaffe och min finaste lilla pojk!


Max 9 månader :)

Tea blir ju de om 2 veckor :)




finaste<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback