störande

jag blir störd på mitt hår :/
ju mer ja tänker på de så hade hon kunna ljusat upp de MER!!
och klippt upp håret mer..men de skulle inte bli bra sa hon..men vaddå?
frissan i stan som ja brukar klippa mig hos gör ju de och då blir ja nöjd?!
jäjä..
ska boka en tid till augusti så jag får lägga i mer slingor och då ska hon banne mig få ha i de längre än va hon hade nu iallafall..tur att hon inte sköljde ur de först när hon sa...men då sa ja till och med att då lär de ju inte synas-..och de höll den andra med om med..

men jämför ja med bilden ja har som visningsbild på fb..så är de klart jag ser att jag är ljusare men inte så mck som jag  VILLE! GAAHH..störande iaf!
+ att jag har fått klippt rätt luggen lite :/

yyjäääj på topp humöööööör INTE!!
aggressiv as hell,
tur ja ska jobba sen..och gå in  i en annan roll en stund..flyyy bort..och va överdrivet trevlig tror ja :P hehe

har vunnit ett bud på ett nyckelskåp med för ett tag sen men vi verkar aldrig få till en tid som ja kan få de..
men ska skriva igen och höra vart de står så kanske ja kan hämta de imorrn eller nått..
vill ju ha de på väggen nu.. :))

Max fick tag på kaviar tuben förut med--
mmmmmmm lät de han i köket..hahah..-


busunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback