öppning..

idag hade jag öppning på pb själv för första ggn på 3 år!
tjoohooo..
har varit lite nervös faktiskt..men ändå vet jag att de inte är nått speciellt men men..
men jag tror man presterar bättre om man kan va nervös ibland :P

efter jobbet så styrde jag kosen hem..
och då får jag göra de jag älskar mest..att umgås med mina underbara fina barn.. <3
som ger mig den största glädjen som finns..obeskrivlig och villkorslös kärlek!
Anders njöt av lite film..

när de va dax för Tea att sova passade jag och Max på och smita ut i de sköna kvällsvädret..
och de är inte svårt att veta vart Max håller hus nu inte..när han vet hur man får igång bevattningen :) så nu tar han vattenkannan och vattenslangen och leker med..så jah passade på och klippa allllllllt gräs runt kattgården som växer efter stängslet :S phhu..och så tog jag gräset runt sandlådan med..
och min busige son kom ju på att de kunde ju va kul och spruta vatten på sin mamma som gick i sin egen lilla värld och skulle hämta krattan..så han spruta ju självklart iskallt vatten på mig..HAHA-..Max favvo grannar, Olle och Bronja skratta så de vek sig dom..:P hehe..
skit ongen min <3 <3 <3

och nu så har jag hängt tvätt..
slappa vidare blir..

imorrn jobb igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback