minns ni?

mitt projekt?
måla byrå?
yepp de är i gång igen.. :)
målat stommen 2 ggr och en stor låda 1 gång..
får så jäkla ont i ryggen att stå böjd så jag fick gå in och så får jag fortsätta imorrn kväll igen..
kanske får ja hjälp av mina babes?
för jag får nämligen storfrämmat imorgon..
Isabelle och Madelene kommer och ska vara här tills på torsdag..då kör ja dom till Sabbe så får dom åka med henne upp till Filipstad eftersom att hon kör Tindra till Fredrik då ..passande..
men först blir de att hämta dom vid 9.30 vid stationen..mamma kommer med..snabbt in till optikern igen..för att kolla vad de kostar att laga brillorna..kanske lika dyrt som att köpa nya?
sen blir de DONKAN :P en bra lunch de :) hem till mamma på kaffe har ja tänkt för att sedan vidare till Sabbe och Tindra ..med dom blir de grillning och lekparken :) skojsigt!! kommer nog ha trötta barn när vi kommer hem på kvällen sen.. och innan vi åker hem sen så ska vi ha med oss sötaste lilla FLis.. <3 hon ska med sova hos mig ..hihi huset fullt vettni :)

hoppas vädret är bra på onsdag med..
för då ska jag plocka fram vattenspridarn har ja tänkt..om ja hittar den :)
då vet jag en som blir glad MAX :D
säkert de andra med ;)
ska bli gott att ha dom här!!

så har dom ju skaffat busskort..
jag hoppas ju självklart på mer besök av dom..

ska få hit Sanna nån dag med så ho kommer och strir lite :)
så får ja höra om hennes sommar planer lite ^^

hej så länge..nu ska ja ringa syster Sabbe,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback