kvällsprat

gårdagen vart lika bra som dagen innan :)
första halvan av dagen bestod typ av att vänta på pannkakor..hehe..

som tur va så gick dagen fort ändå..Cissi kom på kaffe besök på förmiddan :)
Max och Madde va ute och lekte då dom och Issa satt och pyssla med oss ..i en pysselbok som jag haft hemma så de passa ju bra att ge henne den..

sen hämta jag Sanna som kom och stre ett tag..och va med och käka pannkakor med gammaldags vaniljglass, jordgubbar, grädde och sylt.. efterrätt vart de kladdkaka ;P huga va nyttigt!
haha... powerwalk?! nån? ikväll?

sen körde jag hem Sanna för hon skulle till en kompis men vi hann ha lite limbotävling först som Issa vann..tror hon va nere i 61-62 cm som hon gick under!!!! fatta va lite eller..2 st linjaler typ.!?! ojoj-..

buset fortsatte och de va ute och sen vart de sov dax för Max men tjerna fortsatte in på kvällen när jag åkte 21.30 och lämnade Flisan så hade dom volleyboll på baksidan :D hehe..men  de hade gått in när ja kom hem vid 22.10 typ..så jag knalla ner till dom och då vart de tjejsnack  vettni ;P
tror inte hon han andas imellan Issa utan hade så mck att berätta..jisses så goo..Madde hann väl klämma in nått men de va inte mck <3 söta de där tjejerna ska ni veta..och de är så himla duktiga och goa!
när jag gick upp va klockan 23.30! hade kunnat vart kvar längre men va tusan Max och Tea vaknar ju lixom 06 ..så man ska ju orka upp till de med.. men men..blir fler kvällspratar stunder! lätt!

Madde var så duktig igår och gick ut och gick med Flisan själv :)
och hade hon bajsat så var hon så duktig och plocka upp de..de ni! de är tjejen de!
Sanna var tom. impad..
vad hade jag för svar tror ni på de då?
jooo hon är VÄLUPPFOSTRAD! :))
de är båda 2!

idag ska dom hem.. :/
men hoppas dom vill komma mer till oss i sommar ..om de så bara är för en natt/dag..
så gott och ha dom här..och Max har varit så glad också att ha barn att leka med ist för mamma lixom..hehe-.-.

så nu har han väntat i 3 timmar på att dom ska vakna..haha ..go da..!


midsommar i helgen med..
tjihoo.-.
funderar på och åka till Storfors till mormor och morfar :)
ta en kopp kaffe ^^
Anders har ju jour han så han kan inte göra nått typ..


vad ska ni andra göra då?
om inte annat får ni ha en trevlig midsommar alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback