9 månader!

idag är min lilla plutta hela 9 MÅNADER redan!!!!
henneduuuuud! hinner inte med..
mammas fina tjej!

och Max han bli ju 2 1/2 år den 28:de han ..??!!!
hur är de möjligt då!!
min fina pojk!

idag var jag till Marielle på kaffe ..
trevligt värre :D hennes nya katt bebis och Tea busade massa med varann..
Marielle var rädd att katten skulle skada Tea och jag tvärsom eftersom katten va ju tiniwinie.. :P

sen hem och slängde i mig 3 pannkakor :PPP hehe ..mums!
efter de hämtade jag Max på dagis och knallade till gosaste sturezons! :)

såå idag har de blitt maaasssa kaffe!

imorrn blire att åka och kolla på Sanna som har bal :)
och knäppa lite kort så klart ^^

men nu så blire natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback