kalas

en bra dag..sov till 8.30 ..då orkade jag inte höra på löfgrens smatter längre så jag gick upp ..gött att få sova lite längre iaf :)

sen var de till ica och handla lite paketpapper och kort till Julia..
och ándra nödvändigheter..och Max var nog meeest överallt än där han skulle :/
när vi kom till kassan och ja skulle betala så sprang han ju ut!!!! GAAAAAHHHHhhhh
irriterad vart ja..kunde ju rusat rätt ut och nån bil kommit samtidigt..men som tur va så hade han bara ställt sig på sidan av ingången + att de stod en och titta till han lite..phuu..

väl hemma så packa vi upp..och han fick INTE sitt godis kan ja säga..så nästa gång lär han nog inte springa ut minsann :P haha

efter upppackningen så skulle jag måla tånaglarna..och då kom Max och ville ha han med..sa nej typ 2 ggr..men sen fick han allt han också..HAHHAHA..nöjdast :D
jag gick därifrån och går ut i köket och då har han målat sina armar och ben..+ hela ena foten :/
wiiiie hoo..inte lätt att få bort men de gick nog bport de mesta iaf,,.

skratta inombords men kunde ju inte visa för han..

sen har vi vart på Julias kala från 13.45 till 17.30 ..
förvånadsvärt tyst för att vara 8 barn! haha..var nog vi vuxa som hördes mest :DDD
riktigt trevligt :)
korv m. brö , glass och massa godis kan inte bli bättre :P
hehe

så de fick allt bli en pw runda på 4 1/2 km :)
duger gott och väl..

tror ja måste lämna in min mobil med :(
den är antagligen glapp för laddarn till bilen funkar tydligen inte i min tele,..
så jag skicka efter en ny den funkar om jag håller på ett visst sätt..
gaaaahhhh undra vad länge de ska ta då..


nä natten nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback