gaahh

satt hela förmiddan och vänta på besöket som skulle komma men de kom ingen så jag tog barna och åkte till bergvik för att byta bil laddare till iphonen..men de va lättare sagt än gjort..inga problem att få en ny men att den skulle fungera :/ så efter mck om och men så orka ja inte bry mig mer om de..personalen var till och med ut och skulle prova i bilen för han trodde nog inte jag kunde eller nått :O
pucko!

sen in på alla 70i 11 butiker och försökte hitta nån klänning eller dyligt till Julia som fyller år och ska ha kalas till helgen..men hitta ingen i rätt stl.. antingen skulle hon fått tälta i den eller så har de blitt tvångsklännings stuk.
så nej tack!
vart ingen med andra ord..vet inte hur ja ska hinna köpa nån..men annatrs så får väl damen få pengar till en..och visa mig köpet senare..har ju 2 st paket iaf :)

sen in på OBS och köpa vit färg..jag veeet skulle väntat men de löste sig ändå :DDD
så nu är alla lådorna målade..bara de 3 små som ska målas igen när de torkat..
+ att bordet vi fick av Marielle & Bobby är målat en gång nu...men de blir de svårare med..eftersom att frgen inte ville fästa :/ utan de spricker upp..skiit för de med :(

en tur till Torsvika vart de med och bada lite med Cissi m. fam :)
mysigt de..och Max tyckte de va kul som vanligt och är lika vild med för den delen :P haha
vildingen min..
Tea trivdes nog hon med och plocka med flaskorna med vatten :)
hehe..men sen vart de lite kämpigt så då var de bara att börja plocka ihop och åka hem..

i morgon blire jobba 17-21.15
men på förmiddan vet ja inte vad de blir ..jooo Kristian skulle komma förbi :)

nu blir de adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback