vilken dag!!!!!

herregud säger ja bara..
inte så himla lätt att shoppa om man inte har med plånboken..

packade ihop alla i morse och hoppa in i bilen och skulle på lite bergivks shopping..
stre med Helena samtidigt i telefon..och var riktigt taggad..

kommer fram till bergivk och ska plocka fram skötväskan..
eeehh just de ja..skötväskan vare..
som låg HEMMA på bänken!!!!!!!!!!!
jävla förbannade skit helvetes jävla fan..osv osv osv..
bara att sätta tillbaka mina pluttar och åka hem...
meeeeeeeeeen jag hämtade bara väskan och drog in igen :DDD
hade ju inget annat för mig så :P haha..

Helena skulle vart med men fick ingen barnvakt-.-.typiskt de med..

shoppade iaf..
1 mössa till Tea
1 mössa till Max
3 pack hipsters till mig
1 par skor till MIIIIIIIG
1 par vantar till Max
1 Par strumpbyxor till Tea

sen lite inne på Maxi..
men inge kul för er att veta ändå :P haha

nu ska ha krama Anders som kom in genom dörren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback