2 kg

har ja kvar nu tills jag väger samma som jag gjorde på invägningen med Tea :P
phuuu..
men måååååååååånga kg kvar..
13 kg kvar innan jag är nöjd..och de är fan inte enkelt..
meeeeen ska ju träna minst 2ggr i veckan iaf :)
ska försöka ta mig iväg lördagar en sväng med men de kanske inte kan bli varje..
så Anders kan få lite vila han med..
men annars så har ja fått med mig Sanna som ska med på spinning varannan tisdag och den andra tisdagen ska vi hålla oss till tjejstyrkan :) kul! sen torsdagar kör ja enbart spinning :P

men ska inte ljuga att jag är sugen på goooooooooooodis!
fast inte ÄN!!!
kommer ju självklart att äta gott jag med..men måste ner först i vikt..
och ha träningen i gång :)
men ändå inte dåligt att bara ha 2 kg kvar av 30 kg på kortare tid än 4 månader :P trodde de skulle ta längre tid eftersom att de sätter sig fast så lätt på mig..hehe..

imorgon söndag:
kanske vi får fin främmat :)
Mormor & morfar ska komma sen så knyckte syrran en plats i baksätet med :))
ska bli roligt OM nu vädret tillåter..
HOPPAS HOPPAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback