Lussefirande

Då har de varit lucia för Max och sen blir de för Tea på hennes dagis..

I söndas var de dags igen..
Då hade hon feber igen lillskrutta :( meeen som tur va så slapp hon kramperna iaf!!! Men jag fick ställa klockan på varannan timme.. Så siste ggn hennes feber var som högst var kl03 och då 38,5 så igår på dagen låg hon på ca 37,5 men ganska hängig men ändå ville vara med och leka..

Så idag fick vi vara hemma hon och jag, förutom firandet då..

Kul, förut så frös sig bilden på Tvn, och nu får vi inte igång skiten meeeen va älskling inte vet är att de går inte att se på tv alls förens vi fått nytt modem, som antingen kmr i morgon eller dagen efter de.. Och då kaaanske de funkar..annars så får vi ringa en tekniker.. Så ska han komma och kolla och greja.. Så jaag hoppas de funkar med nytt!!!


Nej nu ska jag plocka upp ris efter min dotter :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback