vattenspridarn..

ja idag har vi varit ute nästan hela dagen :)
härligt!
massa lek har de varit i vatten spridarn :) uppskattat från båda barna..kul att se dom!

det har varit en bra dag idag :)
PEPPAR PEPPAR, för Max också ^^

han har varit riktigt mamma sjuk idag och massa kramig....
MYYYYYYSIGT! jag suger åt mig allt mys jag kan få :)

eftermiddan har tillbringats på öna som resterande veckan..med Cissi och barna :)
och gissa vad?!!!
årets första dopp avklarat idag! wiiihooo,..badkruka som jag är :P haha..
så Max vågade sig lite längre ut i vattnet idag godingen <3

Tea fick stanna hemma med pappa hon :)
och hade precis lagt sig när vi kom hem..fast sov de gjorde hon inte..för de snavvla så gott där inne :P
Max ville ha välling och lägga sig han med när vi kom hem..men somnade väl ca 45 min efter..fast utan problem för han låg inne och snavvla han med...
mina underbaringar!!!

Anders stack iväg och kolla på när Sanna spelar match..spännande :)
hoppas de vinner nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback