varför inte börja dagen med lite trotts?

vore konstigt annars..
Tea vakna i natt 04 så upp och ge henne nappen..
sen vaknade hon 05 igen ..då fick hon en flarra välling..nöjd och somna om :)
och nu sitter jag och väntar på kaffet ska bli klart..hade hellre sovit efter dagen igår men man kan ju inte få allt ..
de var ju pärsmäss igår..så de va ju dyng mck folk ..och de är ju skit kul men man blir trött sen när man kommer hem.. på lördag är ja påt igen :) 11.30 börjar ja då.

och Max vakna väl ca 6.30 kanske..
börjar med mucka på mig och Tea genom att sparka på oss :S
jäjä..


idag då?
ska hämta Sanna 11.30 hos en kompis så ska hon med hem en stund på lite stroganoff som damen beställt :)
sen vettja iiinte va som sketr, om inte du har ett förslag?

Kommentarer
Postat av: cissi

förslag hade jag o badande blev det:)

2011-08-03 @ 21:26:57
Postat av: simone

ja enda felat va att de skulle varit hela agen :P hehe men men nu ska vi va glada för den tid som gick :)) Max somnade på en gång efter sitt ägg..hehe

2011-08-04 @ 06:58:57
Postat av: cissi

ja det hade varit nåt det, men vi får ta det lägre fram när jag är ledig lite mer:) men det var ju trevligt den lilla stunden det blev i alla fall! alltid kul att stri lite!:)

2011-08-04 @ 21:20:29
Postat av: simone

ja men precis!

och när du är ledig mer så är de väl jag som jobbar mer :P haha..



alltid trevligt att stri vettu :)

2011-08-05 @ 09:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback