snoooooooor!

i näsa säger ja bara!!!
jisses så snuvig man kan bli ifrån ingenstans..
gaaahh..
Anders samma..

så de kom när han började jobba och Max på dagis..
Max är väl lite rinnig i näsan han..
inte så farligt än..peppar peppar..

vill ju klara mig ifrån de..
speciellt tills på lördag..:P

vad gör man åt en katt som kissar inne?
kastrering är ju ingen garanti som vetrinären sa..
eftersom att vi flyttat och så..så kan de ju vara de med..
meeeen kastrering kanske skulle funka..
omplacering?

idag så hade jag lilla mor på besök..
hon kom med massa saker.. :P
en bebis kudde..en rosa låda till bebisen..super gullig som hon kommer kunna ha lite saker i ..
sen hyllplan m fästen..
och massa mattor..en matta som hon hjälpte mig att tvätta..kommer bli kanon snyggt i vardagsrummet med den :)
och sist men inte minst..MATBRÖD!
GOTT! passar precis lagomt för de andra brödet var slut..
så tack min underbara mor :)

var hos barnmorskan härom dagen och då var bebisen lite stressad så jag fick stanna på akupunktur..med nålar i öron och grejs..hon skulle ha en i huvve först..nej du sa jag..
så satt hon 2 st i öra..sen fick de allt vara bra..
usch usch..

hämtade ut H&M paket med..
med massa kläder till Max igen.. :P
5 tröjor
1 regnhatt
2 par vantar (något små i stl men onödigt att skicka tillbaka, han kan ha dom en stund iaf)
5 par strumpor

sen till bebisen:
2 par strumpor
1 set byxa och tröja

till Anders:
1 munkjacka

till mig:
..
..inget denna gång :)

tröjorna ska Max få när bebisen får massa :P
smart va?
slipper han känna sig "glömd"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback