lite fix..

idag har vi varit ute allihopp och grejat..
Anders klippte häcken och jag o Max hjälpte till och kratta upp allt..
sen så började dom klippa gräset så då fortsatte jag sopa upp..
efter ett tag så såg jag klockan började dra iväg så då gick jag och Max in och duschade..
så nu luktar han så gott plutten :)
sen självklart en flarra välling ^^ och bums i säng tänkte jag säga...
men vi fick leta rätt på pappa först för han vill ju säga hej då till han när han ska sova..
och så sa han..heeej da pappa! han har ju börjat prata så ordentligt nu..så roligt..
2-3 ords meningar som kommer..
duktig pöjk de!

nu ska jag höra av mig till Marielle och se om erbjudandet står kvar om kaffe i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback