humöret

lika med noll idag :(
och Max har varit högt och lågt och retat mig till tusen..
för de vet han hur man gör minsann..hahah..
röööör allt han inte får och han vet de med..skitongen..
meeen han är underbarast ändå så klart..

inte lätt att ha en mamma med hormoner som spökar heller,,
så om den lilla kunde ta och komma ut nu efter helgen så blir vi glada :)

har bäddat hennes säng idag..
och de blev så fint så..
Mamma har köpt så fina sängkläder till henne :)

sen har älsklingen fixat till lite hyllplan i garderoben..
så nu har jag lagt in massa kläder åt henne ^^

Max lycka var när Anders kom hem förut..
för då fick han vara med i garaget..och fixa i hans rum och grejer..
sen så när de kom in emellan åt och skulle gå sen..så kom han och gav mig kram och puss..
goding de :)

imorgon blir de oxhälja för mig och Max..
Anders får vara hemma han..
vill inte med och gå..
fattar inte vaför? de som är så mysigt :)
men men..kan va skönt att vara hemma själv och njuta med..
själv ska jag shoppa strumpor, marknads nougat..
nått till Max så klart..
sen godis remmar till älsklingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback