en liten Max balanserade...

då var de snart dax för sängen här hemma för min del med..
för de andra har redan gått och lagt sig..

såg att Bettan hade varit i spjälsängen IGEN..
blir tokig..
vet inte vad jag ska göra asså..
fortsätter de så när liten har kommit måste vi placera om henne för de..
alldeles för riskabelt annars..
så är någon intresserad av en liten bätta så är de bara att höra av sig..
så får vi se vad vi kan komma fram till..

bäddat rent i alla sängar igen med..
Max hade blöjan läkt på och i vårn säng var de en viss Maya som spytt!!!!!!!!
GALEN BLIR MAN!
finns roligare att göra än att tvätta sängkläder..
och bädda rent i sängar höggravid är ingen hit precis..


min stackars lilla Max ramla ur soffan idag med när han busade..
(vilket han inte får i soffan..stå,hoppa jaa allt vad han hittar på) så satte han sig på mitt ben (jag satt på sidan) och trillar mot bordet med halsen på kanten som gör att han inte for i golvet..och jag hann och få upp honom innan..men stackarn..usch va ont de skulle ha gjort..så då satt vi och myste en stund efter de..och så fick han ett rött märke..
nästa gång så satt han på köksstolen med knäna i och hängde på bordet..
vilket jag säger sätt dig på rumpan..
och han krånglade på och hängde i bordet istället..(coolare än att lyssna på mamma lixom) och vips..så tappa han taget och landar med ryggen först i golvet :(
och även då blir super ledsen..min lille otursfågel/ hulk! (som han tror att han är när han grejar med allt, hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback