viiiilken natt!

och kväll vill ja säga..
från de klockan var ca 15.30 till 02.30 har fröken skrikit..
inget som hjälpte..
allvarligt talat höll ja på och bli tokig..
sa till min till Anders att jag vet inte vad jag gör snart, och då var väl klockan 01.30 nånting kanske..
vad säger han då?
joo: du kan ju börja med att släcka lampan!
mmmmm thank you! tänkte jag då..
usch..
men men..tillslut så lyckades hon komma till ro..stackars plutta..
ska införskaffa magdroppar nu..få se om hon blir lite bättre..om inte annat så hjälper de ju bakteriefloran i magen :)
Max min underbara dyrgrip.. har sovit i 3 nätter i rad utan att vakna :)
skönt för han..tar på han och bli storebror..han är såååå duktig..
han vaknade i morse kl 7 och ropade...MAAAAMMAAAAAAAAAA...PAPPPPPPPAAAAAAAAAAAAAAA..hehe..
så de var bara att kliva upp..strax efter han vaknat så vaknade lilla Tea med :) men på gott humör iaf..eller ja efter hon fått mat :P

ska egentligen börja med maten nu men båda mina <3 an sover så jag kanske skulle få hoppas på att få sova en liten stund jag med..

skulle behöva städa med..men va fan..de är INGEN som tar de ifrån mig..

adjö nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback