måndag.

vad har hänt idag då?
joo..dagen startade med att göra iordning allesammans här hemma för Max skulle till dagis..
Anders har ju nämligen börjat jobba idag..så de var att få tiden att gå ihop själv..hehe..
men de gick hyffsat..lämnade Max 09.20 tror ja klockan var..
och fick då syn på en lapp på dörren där de stod att de går magsjuka :/

men som tur var så kom Cissi förbi på kaffe och blommor :) och kunde lugna mig med att de förmodligen är över..och de stämmer nog för när ja hämta Max var lappen borta..
äntligen vart de av en kaffe iaf :P hehe..
ska vandra ner i veckan och få mig en kaffe hos henne med ;)

sen vart de och hämta Max efter sällskapet ..
och tog bilen till Edsvalla med mina damer här hemma..
så nu är Maya och Bettan kastrerade!
skönt...men när kan man duscha dom tro?
för dom ser mindre trevliga ut i pälsen just nu..
efter vi lämnat in dom så åkte jag hem i mellan åt..
och sen åkte jag och Tea enbart och hämtade dom..så vart de en sväng in på ica för lite nyttigheter..
väl hemma så vart de massa bus med Max :)
sen frossa vi med lite glass på kanelbullensdag :P

funderar skarpt på och lägga mig snart för de verkar som Tea somnat till för någon timma..
Anders snarkar på i sovrummet han..och Max la vi vid 19.30 så han sover..

i morgon bär de av till syster i karlstad :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det var trevligt med en kaffe o lite töl,o du är så välkommen hit till röran på kaffe vettu! Syns under veckan!Kram

2010-10-05 @ 13:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback