igår..

hm, minns inte om ja blogga igår..haha
iaf så tog ja barna och gick ner till Cissi till klockan 10.00 så barna kunde få leka lite och vi stri :P
och de gick huuur bra som helst :) roligt..
sen hem här och fixa mat..Max och Anders skickade jag till ica så jag kunde få dammsuga ifred..
haha och de trodde ni?
ifred vad är de?
hade nämligen en vääldigt missnöjd Tea som inte alls tyckte mamma skulle dammsuga men men..de gjorde jag ändå..fast med henne på armen då :P
sen hände de inte mck gick och la oss 21.45 tror ja..

idag: vaknar 06.30 och får byta blöja på fröken och då ropar Max hej hej inne på sitt rum..
så gick och hämtade upp honom såklart :)
då vart de mys i sängen en liten stund med allihopp..
sen tog Anders, Max och satte sig i soffan med varsitt täcke och tittade på barnkanalen..
och jag och Tea kunde sova vidare en stund :) sköööönt..mycket sköööönt :)

kl 9.50 går grabbarna ut och grejar med uthuset..
(lekarstugan)
så nu är de klart utvändigt..bara invändigt som ska fixas lite sen inredas :D wohoo..
ropar in Max för han var mindre nöjd där ute efter ett tag..så lekte vi på rummet istället en stund..
sen tog vi oss nåra riskakor framför tvn..innan de va dax för en tupplur ..
så nu ska jag gå in och väcka honom..
ringa mamma och fråga om hon bjuder på kaffe :P

så hej hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback