i väntan på..

att golven ska torka så tar jag mig en kaffe..
Max min underbara hjälpte mig att dammsuga förut..
hehe men tillslut gick de lite till överdrift haha..så jag fick ställa undan den..
och han fick gå och lägga sig för att vila :) passa perfekt..
så då kunde ja skura ifred med..eftersom Tea var hyffsat nöjd..

Tea somnade inte förens 00.30 igår..
usch..drygt när de blir sån tid..för ja vet ju att jag ska upp på morgnen med Max..
och då vill man ju vara pigg och glad..
Max vaknade 05.40 men han fick leka i sängen en stund..tror han somnade om iaf..
haha eller så var de ja :P men 7.45 gick vi upp iaf..fast undertiden så var ja halv vaken med amning så.

igår när ja prata med mamma så skulle vi avsluta samtalet..
och jag säger: jag ska hämta dagis på Max! HAHAH..
herregud va bra man pratar ibland..

skulle även busa med Anders igår och satte en tejpbit för kranen..
för då sprutar de vatten överallt när man sätter på den..
vad lyckas jag med då?
jooooo..gå på skämtet själv! hahaha..
så jag fick snabbt sätta en ny tejpbit över för de var på väg upp för trappan han och Max..
de hade duschat dom..hehe..
men de funkade inte lika bra..antar att tejpen lossnade för snabbt..haha..
fast lite kul ändå :)

snart dax att förbereda maten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback