glöm

inte ställa om klockan nu då..

gårdagen gick alldeles för snabbt..dammsög och skurade..
Anders åkte tidigt på möran och hjälpte en kompis med hans vardagsrum som skulle renoveras..
så jag hade kiddsen själv här hemma..no probs. såklart :)
sen vart de hem till Anders mamma som fyllde 60 år..där de bjöds på fika ..
trevligt! fick en söt stickad tröja till Tea (pippitröja fast med de röda bara) och sockor till Max som ja beställt ^^
efter de så drog vi till Maxi för att storhandla..skönt att ha de gjort..så idag ska ja bara frysa in de mesta..som att på vägen hem unnade vi oss pizza :P var ett tag sen..
Max somnade som en stock i hans rum efter de..och Tea somnade redan när vi åkte från Anders mamma..vilket var kanske 17 tiden..så henne tog jag upp efter vi sett på : så mck bättre.. och la henne i hennes säng..
och gissa vad!
hon sov ända till 04.40!!!!!!
och då fick hon komma över till min säng ^^
för att få mat..och nu sover hon igen..
Max leker inne på sitt rum / vid mig i vardagsrummet :)

tittade ut på inglasadebalkongen och där sitter de en liten fågel IGEN!!
jag som tycker de är så äckligt och Anders är inte hemma..
så jag ut och öppnade alla fönster ja kom åt typ..3 av 7 :P
men den var helt slö..men nu tror ja den flugit ut iaf..
vet ja kollade en annan gång om den fågeln hade flugit ut för ja såg den inte..swiiiisch sa de så flaxa den runt huvudet på mig..och ja la benen på ryggen kan ja säga och flög in!! jisses...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback