dagen hitills..

natten vart inte så farlig som ja trodde..
gick och la mig 22.30 för då orkade ja inte vänta på att fröken skulle kanske vakna..
för de gjorde hon inte förens 01-02 nångång..minns inte vad klockan var riktigt..
men bra gjort måste jag säga från att sovit från 17 :P
hehe..
vi kliver upp allihopp kl 7.45 och då blir de fullrulle ..
med lite lek och bus..sen så tog vi frukost jag och Max..medans Tea sov i vagnen..
1 timme senare så börjar ja klä barna så vi kan ta oss en promenad i de fina vädret :)
och då såg vi ju massa spännande..och så träffade vi Cissi som skulle till jobbet..men han slänga några ord ^^
hem och tog oss lite fika.. bakade ju sockerkaka igår ju som var tvungen att godkännas av Max :P och godkänd blev den :) saft till detta såklart..starkare än så är de inte på våra fester ;))
nu så sover Max middag och Tea har nog somnat hon med hoppas ja så jag kan göra en gratäng :)
så bäst att sätta fart så dom inte vaknar..
men först får ni lite bilder :)















(Max lycka! att titta på traktorer! haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback