äntligen..

så får man tummen ur till att ta sig till bergkantsgatan på besök..
ska nämligen på kaffe hos Helena och Caspian imorrn :)
ska bli riktigt nice..inte träffat dom sen ja flytta ju..
men fråga om on inte kunde bju på kaffe innan ja ska med Tea till bvc..
träffar förresten sällen vänner måste jag säga..
knappt jag pratar med nåra längre..
vad de beror på är väl ömsesidigt skulle jag tro..

men men..ska bli roligt iaf..
sen se Caspians rum med :) har jag ju inte sett än..

idag har Tea varit på sådär humör..
hon vill mest ligga vid bröstet..annars blir hon kinkig..
men jag har försökt att låta de gå en stund emellan för hennes mages skull..
just nu ligger hon och sover på mig..mysigt !

imorse efter ja lämnade Max så vart de en promenad..
och även samma promenad efter jag hämtat Max :)
skönt :)
och så vackert ute nu med..
alla färger att titta på ..
om Max får säga de själv är de ju mer intressant med lastbilarna och bussarna som åker förbi oss på slottsbrobron :P hehe..

imorgon blir Tea 1 månad med..herregud..
ser man datummässigt så blir hon inte de förens den 15 då men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback