4 år nykter..

idag då :)
shit va coolt..
fattar ni? 4 år nykter lixom.. wooow..
himlans stolt ska jag säga..

idag har syster Sandra varit här..
och Max blev så glad..och ville umgås heeela tiden med henne..
båååm båååååm sa han och vinka in henne i rummet sit..så där satt dom..
och lyssna på manboy och waka waka..hehe..värsta bundisarna..
klämde på lilla Tea med förståss.. :)
hon kan gärna fått vända och vart kvar och underhålla min barn..haha..
speciellt vagga på Tea..
tack så mycket för alla saker som vi fick :)
och för trevligt sällskap..den tiden som vart över till mig ;))

för shit igår trodde jag allvarligt jag skulle bryta ihop på kvällen..
hon bara skrek och skrek..enda som dög var att ammas..men va fan kan ju inte amma henne stup i ett..då får hon ju skiiit ont i magen..
så nu får ja allt införskaffa semper magdroppar igen.. hade de till Max med men tyckte inte dom funkade på han men de betyder ju inte att dom inte funkar på Tea förde..

käkat tacos har jag gjort med..
ska snart fira min 4 årsdag med chokladpudding och mandariner :)

älskling och spelar med arbetskompisarna och så han..
så får se när han dyker upp..


Kommentarer
Postat av: Rose

wow grattis gumman fan vad du är bra <3 puss & kram

2010-10-02 @ 13:06:06
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback