mästare

jag har blivit en mästare på att döda spindlar nu sen ja flytta till hus faktiskt..
är Anders hemma så får ju självklart han komma och rädda mig ;)
men om jag är själv..och MÅSTE..
då får ja ge mig på dom själv (OM dom inte är allt för stora 1 cm som störst tar jag själv)
dödade en nyss :DDD med en sko!
de gjorde ja igår med ^^ MOAHAHAHAH

ställde mig på vågen med :/
nått bra var att jag har gått ner 1 kg till :D
men vill ner till de jag vägde innan ja fick Max och vägen dit är lång..
och inte enkel..de KRÄVS ju FAKTISKT att JAG gör NÅTT!
just nu så är motivationen på en skala 1 av 10 kanske 2?
jag hoppas amningen kan hjälpa mig lite ;P
som den gjort hittills iaf..9 kg kvar tills invägnings vikten med Tea..
men målet är 20 kg. vet inte när de ska va klart då men :P hehe..får ta 9 kg som delmål först :)
sen får ja väl ha överseende med att de är 8 v. sen ja fick barn då..
de brukar säga de att de tar 9 månader att gå upp så då är de tillåtet att de tar de samma att gå ner?!
men ja vet att om ja ger mig med detta förbannade godis på helgen så skulle jag tappa nåra kg..
har ja kunnat sluta med alkoholen och ciggen så BORDE jag väl kunna hålla mig ifrån godiset med?

nu till dagen...

lämnade Max på dagis i morse vid 9 sen in till köpbarnvagn och hämta innerslängarna till vagnen..
sen hem eftersom att rörmokarna var här..vänta på att dom skulle bli klara ..sen laga mat..
potatis m. pannbiff och brunsås + majs och ananas
dammsög och skura Max nya rum..
och så ringde Cissi och fråga om vi inte skulle ses..och självklart vill ja de..
hämtade ju barnen samtidigt så denna gång fick även Max bli med, för de va han inte sist..
de leker kanon allihopp :) 
Max lyckades så klart dra sig i när han och Nils cruisade med bilen så han är blå i pannan..
skräll! 
inte..
klumpen min de..kmr att bli som sin kusin..
MADDE!
hihi..slår sig konstant sen hon va bebis hon med..idag är hon 8 (blir 9 på julafton)
men bortsett de så gick allt bra ^^
kaffe vart de ju så klart också :) kanon!

nyss tagit en dusch..så sängen väntar..
Anders snarkar gott redan...och barnen med..

imorgon ska ja till bvc på "må bra samtal"
OM vädret tillåter så att säga..
jag trotsar inte vädret en gång till inte..
har gjort de en gång och de räcker..
ni som känner mig vet när..
(2 år sen den 8 feb nu)
så de blir spännande om ja kan hålla mig på vägen i år..
skiiiiiit nervös faktiskt..
men ja får hålla mig till högst 70 skylt ^^
så ska de nog gå bra eller va säger ni?

ja säger iaf god natt nu..
gaddarna sen sängen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback