luft!

yes!
nu är däcken på vagnen bytta bak och med luft i..
var säkert inge fel på de andra men luften åkte ur så fort tyckte ja..
men vi spara de andra innerslangarna ifall att dessa skulle gå sönder,.

idag har vi haft syster och Tindra på besök..
riktigt nice :)
hon hade med massa kläder till mig med..
som de är meningen att ja ska komma i,..måste tappa lite mer vikt bara..
visst vissa av kläderna kunde ja ju ha men mck får vänta..
sen hade hon med kissskydd till Max säng med..kanon!

ska ta och slänga mig i duschen ja..
imorrn blir de dagis för Max..
jag och Tea vet ja inte riktigt va vi ska hitta på..kanske stan en sväng?
måste handla tomtekläder till Max..så han har när han ska va med på lucia..
mck som måste handlas och fixas ju..

vinterskor till mig som ja kan va ute och leka med Max i samtidigt kan se hyffsat bra ut när ja är ute på promenad eller så..
sen måste ja ta mig i kragen och kolla synen igen..BLIND ju..
vill ha linser med..saknart!
klippa mig- vore! tips på vad ja ska göra med mitt råttbo?
(gärna bild/länk)
jaha nu kom ja åt en knapp så de blev kursiv..men men..gör ju inget..

ja nej nu blir de duschen--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback