huvudvärk..

kunde haft huvudvärk för annat men nu är de så att jag shoppa ny mössa till Max..
jag och expediten provade ut en som satt bra..
sen iväg och hämtade vantar hos mamma som sagt..och visade henne grejerna vi handlat..
även hon tyckte mössan va toppen..
så hem och namnade mössan så den inte kmr bort på villovägar på dagis eller liknande..
och så tänkte ja att Max skulle följa med och hämta posten så på med overallen och nya mössan såklart..
och guess what?
mössan kanar nerför ögonen och är allmänt stor helt plötsligt :/ GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!
JÄVLA )(/%¤#&%%¤%#"!#""¤%&/()=
men Anders tycker den sitter bra iaf ^^

får se vad jag gör åt detta..
är du bra på attt sy?
kan du höra av dig till mig..
mamma ska få titta på den med ifall hon törs göra nått..
man vill ju gärna att de ska bli bra med..utvändigt iaf.. hehe

se själva ..


(så stor va den inte i butiken lixom! så han får gå och dra upp den och kika uppåt om ni förstår vad ja menar)

sen så handlade vi kläder inför jul också..
så de får bli detta:


( Max outfit upptill..sen får de bli jeans nertill.. men de kanske vi tar ett par som vi har redan )


( och detta till Tea)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback