vad ska man göra idag?

någon som har nått bra förslag?
och inget som inte går att genomföra då!
har inga pengar heller som går att använda till att hitta på nått heller..
fast de blir väl att gå ut och leka sen antar ja..
Max tycker ju att de är kul så :)
och jag själv behöver de för luftens skull..
klarar inte att bara sitta inne, då skulle jag bli tokig!

lääängtar fruktansvärt tills vi ska flytta med..
ska bli så skönt :)
och roligt att få göra som man vill med sitt hem..
ha en egen ute plats, visst de har vi nu med men..sin egen gård..
underbart ^^

grabbarna ligger och sover dom..
skicka in Anders så han kunde sova en stund eftersom att de va ja som fick ligga kvar i sängen..
och de var väääldigt behövligt kände jag..
8.15 klev jag upp :)
Max vaknade ju vid 22.30 och höll väl på tills kanske 23.30 eller nått innan han kunde komma till ro igen..
inte ens vällingen hjälpte...men men var in och strök han lite på kinden så han nöjdesig med de <3

trött på Maya med kan ja säga!!!!
usch för LÖPANDE katter, blir så äcklad :S
hoppas de försvinner snabbt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback