uträknad..

ja sånna är vissa personer..
mck fult!


förut så skulle Max åka på sin rutschkana förut, och de gick ju inte som han ahde planerat..
och inte jag heller som satt nedför och vänta på att han skulle åka så jag kunde ta på han en t-shirt..
men iaf så när han åker utan strumpor så fastnar ju fötterna i kanan..och de va ju de som hände...
så han landade rakt på pannan :( och landa snett på halsen/axeln..
men men..de gick fort över och gråtandes så skulle han åka igen plutten..
med en skärrad mamma nedanför :S


inatt så vaknade jag av att jag trodde jag skulle dö..
återigen så fick jag ingen luft..och kramper runtomkring lungorna..
känns som lungorna skulle behöva mer plats eller nått..
som att revbenen är påväg att sprängas..eller att någon sätter sig på mig :(
aa jag vet inte hur ja ska förklara..
och samtidigt så vaknar såklart Max..
men som tur va så fick jag väck på Anders denna gången så han satt hos mig..
och gick och hämtade lite mjölk åt mig..
efter de så tog han hand om nästa som ville ha en flarra välling..

måste nog ringa till läkaren igen om detta,..
något är ju fel..
men jag har ju inte tid och ränna hos läkaren heller..


idag har ja haft ont i huvve sen jag vaknade med..
men de beror nog på vädret som inte vet om de ska regna eller inte..

imorrn så blir de jobb..
men en sen tid..
12-16.30

så Max ska va på dagis från 11.15 -17
om inte Anders hämtar han 16 då..

torsdag så vet jag inte om ja ska jobba än..
lär väl märkas i morgon..
men fredag blir de jobb igen..

Kommentarer
Postat av: Rose

men stackars gumman =( krama om hoppas det inte är nåt allvarligt

2010-05-04 @ 20:13:20
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: Clabbe

Detta ska Du ta på allvar. Sömnapné är allvarligt.

2010-05-05 @ 00:39:32
Postat av: simone

rosa: m har ju inte ringt än :P

Clabbe: tror inte att de är sömnapné, inte samma symtom..

2010-05-06 @ 10:17:24
Postat av: motti

Smulis ring doktorn igen,de skadar inte o kolla upp de,,

2010-05-09 @ 20:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback