morsdag...

Har fått en tidig morsdag present av mina grabbar..
en jätte fin armlänk!!
tack min underbara ♥ an!


som sagt..ytterligare en bra dag :)

lämnade Max på dagis 9 efter de åkte jag hem till Marielle som ville bjuda på kaffe..
och snacka lite :)
ica sen..
hem..käka..
hämta Max som låg och sov i vagnen på dagis..
han had elyckas sova 1 timme iaf..
så de går frammåt.
hem...sen kom Anders och då öppnade jag paket då som innehöll armlänken..

åkte till ok och tanka full tank som vanligt..
sen till ica och handla hem grejer så älsklingen kunde göra sig en sallad med räkor och musslor..
jag själv ville ha en kebabtallrik som var påtok för stark.. :/
men men..fick äta underifrån.. :P
kastade en del med..för jisses va mck mat man får av Ali!!!

vi spelade lite yatzy sen så orkade inte Anders hålla ögonen öppna längre så han har redan fått tagit natten han.. ^^

imorgon blir de storhandla på menyn..
eller ja..
handla de nödvändigaste/storhandla iaf..
vi måste vara försiktiga med pengarna nu så vi har lite till renovering av huset..
och lite annat förståss..

nej nu blir de talang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback