Men Flisan!!!

ryter jag i soffan åt Bettan som krafsar på mattan! hahah
(Flisan är mammas hund(? ;)
varför ja skäller på Flisan när jag menar Bettan var för att jag läste mammas blogg..
HAHAH..

hur de kan bli..

mamma blev nerringd härom dagen med..
hehe,. om att jag skulle ha Max hos henne..vissa dagar men såklart dom dagarna jag behövde hjälp så skulle hon möjligen bort..typiskt..men en dag passar iaf..
de andra har löst sig ändå men :) hehe..
tack underbaraste mamma för du hjälper oss ♥

idag har jag packat första kartongen med..woohooo...

och imorgon är de sista dagen för Max på hans dagis med..
lite ledsamt faktiskt.. :(
han ska bjuda på lite glass som avslutning iaf.. glassar som finns att välja på 3 olika figurer..
och fröknarna får fika till 9 kaffet ;))

idag när jag skulle hämta honom så var dom på baksidan dagis eller va jag ska kalla de..
så han fick syn på mig där gåendes..
och så var jag ju tvungen att fortsätta högre upp för att kunna ta mig in så blev han såååå ledsen för han trodde att jag lämnade honom igen..
godingen..
kändes liiite skönt eftesom att när han kommer till dagis så är han en stor kille nu som lämnar ifrån sig snutten och tutten i hallen och pussar mamma hejdå..utan tvivel..

så de ska bli intressant att se hur han kommer vara på de nya dagiset..
de återkommer jag med ^^

lördag så blir de Mariebergsskogen ..
någon mer?

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det något speciellt i mariebergsskogen på lördag<+ hört flera som ska dit...

2010-05-20 @ 21:15:21
Postat av: Anonym

På lördag den 22 maj är Mariebergsskogen stängd för allmänheten hela dagen. Parken är då abonnerad av Kommunal som fyller 100 år. På söndag den 23 maj är allt som vanligt igen och parken är öppen från kl. 07.00.

2010-05-20 @ 21:23:00
Postat av: simone

till anonym 1:

ja som du ser så skrev anonym 2 de som är i mariebergsskogen.. :)



Vi ska dit vilket fall :P

2010-05-20 @ 21:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback