Mariebergskogen..

idag då..
och de har varit suuuper mysigt..
kommunal firade 100 år.. så de bjöds på massa gott..
glass till barnen och gossedjur..
klubbor och diverse godis.. :0)
sen gick vi till tältet där de bjöds på mat..viltskav(stavas de så, och heter de ens så?)
vilket inte jag gillade så mck ..de var i tunnbröd.. och så fanns de hamburgare att välja på..
så de fick Max..men den var nog lite för kryddad för hans smak..
festis och olika dricka fanns de att välja mellan också..
gott.


sen gick vi tipspromenad..som inte var lätt alls..
ahh Max klarade sin galant..de vet jag ju ;) haahha..

vi åkte konrad tåg :)
efter nääästan hela vägen i pappas knä var de dags för att komma i mitt.och var gör han inte då?
jo lägger huvudet mot mig och somnar..gooodingen..

men vaknar när vi kliver av.. för att gå coh få oss en hamburgare ..
den var iaf godare än de andra..

lekte i lekparken gjorde vi också..
de är roligt de..
bilder får ni i morgon eller så..
fel dator ni vet ;)

nej hejs svejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback