lång ledig...

efter dagen idag så känns de veeeerkligen skönt att vara lång ledig..
för jag tror knappast jag blir bokad på fredag.. :P
började 9 i morse och slutade 16.30 och jag tror alla barn var uppe i varv idag...
eller så är de för att man redan tagit ut ledighet på nått vis..

Max skulle ha blivit hämtad 16.30 av Anders men kom hem betydligt tidigare än så ^^
skönt för han..
och för min del med..tycker inte om när han får långa dagar :/
men men..nu löste de sig ändå..villket är skönt :)

ja ni, nyss när Max börjar bli så trygg i sig själv på dagis och knallar in utan att ens bry sig om mig så ska han snart skolas in på nytt dagis..
i slottsbron..
han har fått den 24 Maj som han kan börja på andra dagiset..
känns sådär...
men vi kommer ju ändå vilja byta sen för de blir smidigare i längden sen när ja blir mammaledig och allt..
fast de blir nog bra..bättre att byta nu på en gång kanske?
innan flytt och bebis kmr..
så blir de inte allt på samma gång..

imorgon är de tydligen lite marknad i grums dåra..
kanske skulle ta oss en tur..i regnet som de lovar..


Max sitter i soffan, och får sällskap av bättan


då bjuds hon på massa kramar <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska ni flytta till slottsbron???

2010-05-12 @ 23:17:51
Postat av: simone

hehe, ja vi har köpt hus där :DDD

2010-05-13 @ 08:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback