Hormoner..

underbara graviditetshormoner..
värre än någonsin idag tror ja..
shit..
älskling fick sig en avhyvlig idag så de heter duga..tårarna stod väl åt alla håll..
för håll i er...
han hade INTE/KUNDE lägga in sina kläder i garderoben när jag bad han!
(skrattar)
sen bröt helvetet loss för mig..:P
han blev nog chockad själv tror ja..hur jag beteede mig..
och stackars Max då..vart ju helt förtvivlad :(
mammas plutt...flååååt!!

Anders: förlåt till dig med <3


Igår var de iaf en toppen dag :)
Mamma fyllde 47 år ..och de firades med underbart god tårta och kaffe :)
GRATTIS GRATTIS..


imorgon blir de jobb..
de va en som ringde förut så bara hoppas dagis är förstående..
att de kan bli så ibland..men visserligen så har han sina 15 timmars måndagar, onsdagar och fredagar..
så 9-14 skulle han vart där i morgon men nu så blir de ist. 8-15.30 ..
de borde gå bra iaf,.

nu ska jag käka nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback