sista helgen..

som jag städar..
sen är de bara vardagar som gäller..
känns både och..
men med tiden är de nog bara positivt..

åkte till mamma efter jobbet idag..
skulle hämta Marielles jacka som jag har haft hängades där..
men nu är den här iaf..
sen så köpte jag med 2 varsina cheeseburgare och lökringar..gatt däääm va gott..:)
och så kom moster Gerd förbi med..så de var trevligt inte sett henne på ett tag :))

husen då?
ja ni..
inte kommer vi överens här hemma om dom iaf..
de är ju ändå ett viktigt beslut..och då vill iaf jag känna mig nöjd..
och just nu så känns de bara DRYGT!!!
så nu får mitt huvud vila lite..
tills nått annat dyker upp...

ska väl se melodifestivalen ikväll..tror ja..
ska ju som sagt upp och jobba till möran med..

skulle ha badat katter ikväll med..
men känner verkligen inte för de..
så trött..irriterad..jaaa allt..



Kommentarer
Postat av: Anonym

De smakade underbart,mums va gott de va..Tack snälla du..

2010-03-06 @ 21:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback