rådjur...

ja dessa rådjur..
de är överallt här..
skulle ut med Flisan förut och ska svänga in på gångvägen,
då ser ja att de kommer ett rådjur inte allt långt från oss...shit..
tänkte ja..vart är då de andra?
precis brevid oss står de 2 stycken med jätte stora horn..
de va bara och fortsätta gå och se glad ut :P hehe..
nervös vart ja iaf..Flisan brydde sig inte nämnvärt..
jag förstod att vi skulle se dom för Flisan började nosa på några spår hon hittade vid parkeringen..
då fattade jag att dom hade precis gått där..

idag ska Flajset åka hem..
kommer att bli tomt..
hon är vid mig heeela tiden..går jag så går hon :P hehe..

Max har ja nyss lagt..han är super trött men vill inte riktigt komma till ro hör ja..
han vaknar ju så tiditgt..5 igår och 6 idag..

nu blir de kaffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback