dagen som snart tar slut..

ja vad har hänt idag då?
jobbat..började på sundsta..sen vidare till bibblan..
och i lördags så skrev jag in mig i vikariepoolen för förskola..
sen så idag ringer en gammal kollega som jag har jobbat med och vill att jag ska komma och jobba hos dom ons-tors :) är på Tindras gammla dagis jag ska vara på ..
blev såååå glad :)
de gick undan..haha..
spännande..är ju ändå ett tag sen ja jobba som barnskötare :O
sist hösten 07..
men men..man kommer in i de snabbt..
så imorgon blir de bibblan igen..och fredag ska jag vara på sundsta först sen älvkullen tror ja de va sagt..
skönt att veta ett par dagar frammåt iaf..
äntligen..istället från dag till dag..
gillar ju att ha koll på läget och KONTROLL!

nej..kaffe sugen är ja med..
fick bara en halv kopp på jobbet..
bara för att de inte funkar som de ska med vattnet..
haha..herregud..
kanske bjuder du på en kopp? :)


Kommentarer
Postat av: Rose

well darling kikar du förbi här lovar jag att du kan få en hel kanna kaffe ;)

2010-03-22 @ 20:16:46
URL: http://metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: simone

naaw gumman!!!

första nappet..men nu är ju klockan på toooook för mck vet du ;)

2010-03-22 @ 22:01:21
Postat av: Karpstryparn

Jo, kaffe är alltid gott, fast det ska vara med lite mjölk i då....eller brännvin, hehe.

2010-03-25 @ 00:37:00
URL: http://www.karpstryparn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback