dagen idag..

Anders har ju som sagt fortfarande magsjuka-smitta..
men spyr inget..
kan ju äta lite och så..men de tar några dagar innan man repar sig..

jag och Max flydde bacillerna..
och åkte in till ikea där vi mötte upp Mamma och syster Sandra..
själv shoppade ja inget..har inga pengar att shoppa för :/
har ju beställt massa kläder till Max istället :D
men vi käkade mat och fikade..:)

sen vart de en tur till siba..men inget handlat..
lite frågor och så bara..
 
därefter tog vi vrålåken hem till mamma och fikade vidare..
mycket trevlig dag :))

sen ringde dom från jobbet..
och ville att jag skulle börja tidigare än 07..hmm..
kan ju inte tidigare än 06.45..'
dagis öppnar ju inte förens 06.15!
kan ju inte trolla..
välkommen och behövd man känner sig menar ja :(
då tycker dom att jag ska börja 09.30-18.00
men GLÖM de..
då träffar jag inte Max nästan någonting ju..kanske 2 timmar på morgon om ja har tur..
de är de inte värt..
sen jag och Anders kommer inte heller träffas nästan nått då..
och familjen byter mest av allt för mig..♥

någon som vet nått jobb till mig? :DDD


Kommentarer
Postat av: Rose

usch då inget kul när det strular med jobb =/ men du kan väl alltid skriva in dig i vikpoolen i grums för dagis jobb å sånt? puss hoppas det löser sig snabbt. eller jag vet när ni får hus kan du va dagmamma :)

2010-03-20 @ 09:40:00
URL: http://metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: simone

nej de är ju inte de :S

jag står i "kö" för Grums..men dom har tillräckligt just nu sa dom..

men jag söker ju annat med så..

men lite störande är de när de bara handlar om 45 minuter ju..

meeen va smart du är..dagmamma kanske vore något ;)

2010-03-20 @ 09:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback