vilken dag :)

satt här hemma och funderade på vad vi skulle hitta på jag och Max..
så jag gjorde mig iordnng och tänkte att vi kunde åka in till Karlstad en sväng..kanske Mariebergsskogen..
och så kom vi kanske till sörmon så såg jag att Max var på väg att somna..
stor idé att åka dit då?
nej..
så jag ringde min syster Sandra..
och frågar om inte hon bjuder på kaffe..
hon säger: driv inte med mig!¨
haha..jag neeeej..
hon: men sluta driver du med mig så säger jag upp bekantskapen!
HAHAHAHA..
jag vet..hon är inte klok!
väl där så bjöd hon på kaffe och mammas bullar..gott gott.
sen kom ju hungern smygandes..så då bestämde vi oss för pizza!!!
och jisses..ingen som slår filipstads babilonia (stavas?) skulle ju dock vart mellansås på men fick mild..och de funkade alldeles utmärkt de med..muuuuums..Max fick massa strips han ..godingen..
sen fick de allt bli kaffe påtår..och då kom anneli och drack en kopp också :)

så de har varit en kanon dag :)
gillar sånt som bara sker helt plötsligt..ibland..
vi var hemma vid 18.45 tror hja..
men Max ville inte somna förens 21.00 men de var de allt värt..för han har varit så snäll :)
rörde iiiingenting där uppe i F-stad..
och väl hemma så har han varit hur go som helst med..

som tur är så är han ju ledig från dagis i morgon..
eftersom att jag inte har blivit bokad..

men nu blir de natten för mig...

Kommentarer
Postat av: Syster Sandra

Hahahaa.. ja men du av nån skulle kunna ringa o driva me en om en sån sak ju!! va ju tvungen att förtydliga mig om att du inte skoja den aprillo me mäj!

Och ja de va en riktigt bra dag här!!



Mackan va såå duktigt ju.. härja runt o hade kul !!..hade inte flyttat undan nått mer än ljuslyktorna på brudkistan..

Mosters gooa tha man !! så skönt att ha er här.. och tur me vädret =P haha

2010-06-21 @ 12:21:27
Postat av: simone

jag driver ju ALDRIG!

tur med vädret..hm..mjoo..för våran del var de nog så..för hade de varit strålande sol hade vi varit tvungna och vart ute och jagat honom :P hahah

2010-06-21 @ 16:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback