jobbat..

idag har jag jobbat..
gick ju bra trots att´jag inte är helt kry..
men vi hade inte så många barn..så de får man vara glad för vid sånna tillfällen :)
om inte annat så får man ännu mer tid med var och en av barnen ^^

varit till banken med..
och godkännt lite grann..
bara ett möte kvar där, sen är huset heeeeeeelt vårat..eller va man ska säga..
så snart kommer jag ha nerdea istället för swedbank..ovant..men ja vänjer mig väl..
blir ju förmånskund på engång nu ju ;)

om jag skulle ta tag i mitt pappersskåp :S
fyyyyyy va drygt...
men ett måste..
eller ska jag ta mig an sminkbordet?
usch känner inte för nått..så kanske skulle jag dra på de liiiite till :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback