AJAJAJAJ...

säger min hals kan ja lova..
usch och fyyyyyyy..
trodde allvarligt att i morse att min hals skulle gå sönder..
:(
hostade och de är inte vad jag kan just nu men iaf så hände de..
och så kom de slem ivägen så jag fick ingen luft..panik som jag fick..så skrämde jag ju stackars Max med..
men men..på nått vis så hostade jag bort de iaf..
sen så var de bara att vänta på att vårdcentralen telefontid skulle komma igång så jag kunde få en tid..
och de fick ja ganska snabbt..08.40 meeen de var bara irriterat sa de så hem och vila och ät panodil fick ja till svar :S gaaahh jag som hade hoppats på något som kunde lenat min hals..men nej då..

sen så skulle syster Sandra kommit idag en sväng men hon fastade med foten i dörren så hennes hälsena är lite trasig..tur i oturen? när jag  mår som jag gör också..men men kommer väl fler gånger..men så typiskt bara..

inte kunde jag och Max följa med på Sannas skolavslutning heller,..
efter som att vi år som vi gör jag och Max..
hon går ju ur 8:an ungen!!!! herregud!!!
men Anders och mor hans åkte dit iaf :)

Max har öroninflamation han..och massa hosta..
fått kåvepenin + en annan mnedicin att ge honom..
MEN de är inte de lättaste ska jag säga...
för han spottar ut ALLT!!!!
tips på hur man ska få i han dreten?
ringde rådgiviningen om fråga om jag kunde blanda ut de..
och de kunde jag men smaken kommer fortfarande att finnas där för de är soppas starkt..
men hon tyckte att får vi någongång mer som han ska ha medicin så kan vi be om tablettform..
som vi kan mosa och sen blanda med nått..mck lättare för endel sa hon..och de låter som ett alternativ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback