shopping..

japp..
de fick bli en beställning på H&M ..
är tvungen att ha mer kläder..
dock vart de bara 2 plagg till mig men..byxor och en tröja..
undra vart de andra gick till?
om inte prinsen här hemma..MAX! <3
okej då, 2 pjymaser till karate kid i magen med ^^
hittade inget åt Anders..kollade efter lite t-shirts men neeej..inget..
bara enfärgat..och han gillar med tryck och dom var inga snygga tyckte jag..
så än engång får han vänta..

idag har sandra och barnen varit här..
så mysigt när dom är här..
:)
barna de busar som bara den..Max njuter som attans när han får all uppmärksamhet..hehe..
godingen de..
och flickorna är så goa och snälla med han..får som han vill..haha..lillen har makt..
jag bjöd på våfflor m. vaniljvisp och jordgubbssylt..vilket var väääldigt uppskattat med vaniljvisp..HAHA..
dock fick syster uppgiften att grädda våfflorna..moahaha..fast jag var allt med och styrde upp de hela.. ;P
så tack för ytterligare en bra dag med er :))

nu ska jag göra toast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback