nyss lagt liten...

så de ska bli skönt att få kvällen..
efter mck trevliga dagar med syster dotter här..
herregud..insåg förut va stor hon blivit..
tar bussen hem själv..
(kör henne givigtvis till Karlstad)
men ändå..stora tjejen blir ju 10 år!!! (i november)
ojoj..vart alldeles gråtfärdig när hon satt där så nöjd på bussen ^^
köpte lite godis och en festis till henne.. + en banan som hon kunde ha under resan ...
hon fick en tant brevid sig med..kändes lite tryggt för moster Simone de :)
Max har njutit som bara den av uppmärksamheten han fått..men idag började de märkas på hans humör att han ockå var sliten :P skönt de..

efter jag dumpat henne på stationen och sett så hon tog sig iväg så gick jag och shoppade inne på H&M en skjorta till Max och bebiskläder.. 2 byxor, 1 body och en pylleliten cardigan ^^ sen in till ett ställe till för Anders mormor fyller 80 år i morgon! inte illa..

alltså Max gammelfarmor (?)
för de kan ju inte bli gammelmormor..trots att hon är mormor till Anders pga.. min mormor är ju gammelmormor till han..och Anders mamma är farmor till han..blir de inte så då att hon blir gammelfarmor?
meeen om min farmor varit i liv då, vad hade hon blivit då?
för då hade ju jag velat ha de till att hon blev gammelfarmor..
hjälp mig..hur blir rätt?
( nu säger vi visserligen gammelfarmor ändå, eftersom att min farmor inte lever och min mormor ÄR gammelmormor till han men ändå)

sen hem hit till mina <3 an..
prat och bus.
gjorde iordning lite tacos..
hade ju grejer kvar så ..
Max gillade de ^^
mest majsen..hehe..och creme fraich..

och så massa bus igen och lite tittande i böcker och lyssna på gamla låtar..
typ dr Alban/ Kikki Danielsson- papaya coconut, Roxette och Ace of base..bra grejer ;)
men nu så ligger våran prins i sängen..

och jag funderar på om jag ska orka färga håret..
jaaaaaa,,,fast jag är gravid!
vissa har säkert åsikter om de..
men men..mitt hår , mitt beslut!



Kommentarer
Postat av: Fröken C

Ja då får du ju en av varje också :) Gud vad skoj. :)

Nej vi vet itne, vi var jättenyfikna men dom kunde inte riktigt se vad det är. Men snart får vi veta ändå :)



Det där med och färga håret när man är gravid är nog egentligen inte så farligt längre, dom flesta "farliga" ämnena är ju borttagna ur färgerna. :) Har färgat håret 2-3 ggr under denna graviditeten jag och har inte fått höra en enda gång hur farligt det är, och allt annat blablabla.. :P

2010-07-31 @ 17:13:41
URL: http://frokencatrin.blogg.se/
Postat av: Fröken C

Ja då får du ju en av varje också :) Gud vad skoj. :)

Nej vi vet itne, vi var jättenyfikna men dom kunde inte riktigt se vad det är. Men snart får vi veta ändå :)



Det där med och färga håret när man är gravid är nog egentligen inte så farligt längre, dom flesta "farliga" ämnena är ju borttagna ur färgerna. :) Har färgat håret 2-3 ggr under denna graviditeten jag och har inte fått höra en enda gång hur farligt det är, och allt annat blablabla.. :P

2010-07-31 @ 17:15:52
URL: http://frokencatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback