Marshmallows

jaaa..
nu har jag halft testat på och grillat marshmellows över ljus..
vanligt ljus till en början vilket jag och Rosa gav upp på för de smakade bara bränt..
sen testade vi med ett varsitt värmeljus..HAHAHA..dock fungerade de, meeeeeeeen de tog sin tid..
+ att jag höll ljusstaken med lårena och gjorde något så de kom stearin på mina NYA byxor..gaaaah!
men ska försöka och få bort detta idag..
med att stryka på de..och ha kaffefilter i mellan, så ska de tydligen funka..
mamma tyckte vanligt papper hon..men jisses..vilket aircondition jag kommer att få på låren då :P tyckte jag..
de som vart grillat vart ju gott iaf..trots att de sammanlagt kanske bara blev en marshmallows..HAHA...
trevligt hade jag iaf..
vart lite prat med syster Sandra m.fam och morbror Daniel också..roliga dom :DDD
skickade ju ett meddelande fel..skulle skickat till mamma men Sandra fick de ist..hon verkade stolt över de iaf..
SKRATTAR!


idag har vi haft Sabbe och Tindra på besök..sen 9.30 i morse och de åkte väl för ca 30 min sen..
för Tindra godingen ska till Pappa Fredrik i 2 veckor...blir skoj för henne de ^^
så de vart massa kaffe och lunch..gott gott..och självklart MASSA bus..som vanligt :)

nu så har jag lagt lilleman..
så han får sova lite..
väldigt trött idag..
vaknade 02 i natt och fick välling..sen vaknade jag av honom 08.30 :D
men redan vid 10 så började han klia sig i ögonen...

funderar på och köpa barnvagnen någon dag med.. :DD
eller kanske väntar tills nästa vecka då älsklingen har semester :D

nu ska jag nog gå ner och rensa lite bland klädsäckarna :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback