Huvudväääärk!

är bara förnamnet av vad jag haft idag..usch..
vaknade 06 när Anders skulle till jobbet av jordens huvudvärk..och så hörde jag att Max var vaken..
men gick inte in direkt..utan låg kvar en stund eftersom att han var nöjd..så nöjd att han somnade om ^^
och desamma gjorde jag..
MEEEN..
jag vaknade igen vid 9 tiden med samma underbara huvudvärk :/
fast en glad unge som livade upp mig lite iaf :)
så vi tog frukost och började dola med gardiner till hans rum..och fixade upp hans tavlor som han fått av moster och kusinerna .. så nu ska de bara upp resten då..typ bokstäver som bildar hans namn, tavellister eh ja..nått sånt.
sen gick vi ut en stund på baksidan och lekte lite men de va inte Max så sugen på utan sitta i mammas knä och mysa var bättre..
kanske kunde bero på att de inte blev någon vattenlek idag när de blåste så..
pratade lite med moster Sandra med :)
efter de gick vi in och då fick de bli lite vila medans mamma började med maten..
vilket blev ris och korv o kött gryta..smaskens..

och idag var jag och lämnade nycklarna på bergkantsgatan..wiiihooooo..
GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!
städningen fanns de inget att anmärka på ..som jag visste :P
team Gustafsson/Nilsson is the shit!

sen nu på kvällen har jag stått/suttit inne hos Max nu på kvällen för han kom inte till ro..
och kunna somna men tillslut så gick jag ut när han trodde att han kunde börja prata med mig..så nu verkar de som att han somnat iaf..stackarn..
massa rörigt för han också nu..
+ att de kommer 2 st tänder uppe..
och vaccinet i fredags kanske börjar göra sitt..de kmr 5-10 dagar efter så..

Anders ligger och sover i soffan ^^
de är sååå skönt när man somnar framför tvn tycker ja :)

har inte fått in mina pengar på kontot än heller..
blir tokig på detta bankbytet..
meeeen de borde komma in i morgon..!!!

nu ska jag ringa f-kassan.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback